شناسهٔ خبر: 18394 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

برگزاری نخستین نشست بازآفرینی پایدار شهری در خراسان شمالی

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: از نخستین نشست آموزشی بازآفرینی شهری به همت ستاد بازآفرینی پایداری شهری در استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم در این باره گفت: این دوره آموزشی فردا برای مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود.

علی اصغر بدیعی مقدم افزود: در این دوره آموزشی، مدیران مرتبط با حوزه شهرسازی با مسائل و مشکلات حوزه بهسازی و نوسازی شهری و نیز تازه های آن آشنا مي‌شوند.

وی از حضور صاحب نظران سطح کشور در حوزه توانمندسازی بافت فرسوده در این نشست خبر داد و افزود: این دوره آموزشی به منظور تحقق سندملی راهبردی احیا، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافت فرسوده شهری در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: توانمندسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری مورد تاکید شورای هیات وزیران نیز قرار داشته و در این نشت آموزشی، سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی و نوسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری برای مدیران ذیربط تشریح می شود.

وی تصریح کرد: دکتر معززی، معاون دفتر مطالعات کاربردی و ترویج شرکت عمران و بهسازی شهری از سخرانان این نشست آموزشی است و دکتر حاتمی نژاد، عضو هیات علمی دانشگاه و مهندس استادی معاون دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری مسائل مربوط به این حوزه را مورد بررسی قرار می دهند.

نظر شما